środa, 11 lutego 2015

Kubeczkowo!

 Nie byłabym sobą, gdybym, próbując już w swoim życiu ozdobić chyba wszystko, nie zrobiła tego z kubeczkami :)

Zatem dzielę się wszystkimi zdjęciami kubeczków jakie udało mi się zrobić, zanim takowe poszły w świat ;)

Książkowa seria kubeczków była chyba moją ulubioną :) został mi tylko jeden, na użytek własny  :D
Uwielbiam czytać książki, teraz skończyłam sesję i mogę wreszcie zabrać się za te wyczekane :)



Autocadowy kubeczek. Taki dla siebie. Zrobiony już dwa lata temu, do tej pory ciągle używany :) Kto obsługiwał kiedyś ten program, ten wie, jak bardzo "keep calm" jest tu na miejscu :D

Drzewkowy kubek :) Przyznaję, że inspirowałam się przy tym obrazku, ale nie podam źródła bo to już było taaak dawno. Chyba że ktoś ma, to poproszę ;p

Osiemnastkowy, dla koleżanki :)

I na razie ostatni ze zrobionych, barankowy kubeczek na zamówienie ;) 




Jak się podobają? :)

1 komentarz:

  1. Jeeju, jakie śliczne kubki! ^^ Najbardziej podoba mi się ten z owieczką i drzewkiem. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń