wtorek, 4 września 2012

Koniec przerwy wakacyjnej :) rysunków dużo!

Oto przyczyna tego, że przez ostatni rok tak mało miałam okazji pochwalić się nowymi scrapami:






Chyba nie próżnowałam "artystycznie" :D
Jednak trochę w innym kierunku :)
No, ale było co robić. W międzyczasie stworzone zostało trochę biżuterii.
W planach scrap, na temat....

TAKI:
 
 

Majorka, extasy emotions ooo... i tak dalej ;)
Przybyłam, zobaczyłam i zdjęcie zrobiłam :)


Mam ochotę na jakiś projekt...
W głowie dużo, ale sporo trudności po drodze...



Jeszcze taka mała myśl przetacza się przez łepetynkę...
Miałam głoda na góry. Konkretnie Bieszczady.
Pojechałam.

Heh, naiwny ten, kto myśli że tak łatwo się "nasycić" górami ;)
Więcej! :)

1 komentarz:

  1. Świetnie rysujesz Kamila :)) Chętnie zobaczę więcej :)

    www.dashingMay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń