czwartek, 25 września 2014

mała sesyjka

Dawno nie pisałam notki na blogu, a mówiłam że będę ;( Jako że dawno nie było tutaj biżuterii ani nic hendmejd i w ogóle tu nic od wieków nie było to wrzucę zbiorczo kilka zdjęć swoich maleństw :)

W tym celu i w celu rozładowania weny twórczej zrobiłam swojej biżuterii małą sesyjkę zdjęciową, co by milej się oglądało :)

Zapraszam w skromne progi mojej komódki :)



Z ciekawości i tu zapytam- z czym kojarza Wam się kolory na powyższym zdjęciu? :) Bardzo mi się podobają tak różne interpretacje jakie z tego wynikają :)

 siowy


 prosto i klasycznie ;)




Naszyjnik sznurkowy, w komplecie dorobiłam też bransoletkę, ale nie zdążyłam jej sfotografować :)





A w ogóle to zastanawiam się ile można chorować :(

Tyle na dziś. 
Szaro.
Buro.
Ponuro.
Jesiennie.

Nostalgicznie.

2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia. ^^ Mi pierwsze kojarzy się z Indianami. Całe jest jakoś takie... indiańskie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne kolczyki z sówkami *o*
    Śliczne zdjęcia! Ja też lubie robić sesyjki moim pracom,haha ^^

    OdpowiedzUsuń