wtorek, 25 listopada 2014

Różności ;)

Hej :)

Ostatnio mam jakiś taki zastój z tym wszystkim.
Co nie znaczy że nic a nic się nie przytworzy :)
przedstawiam bransoletki damsko-męskie ;)


Oraz lniany naszyjnik z bransoletką :)
Naszyjniki takie mam dwa, bransoletkę jedna, więc łapać póki są :)


zdarzyło mi się także zrobić ostatnimi czasy kilka dusików, niestety fotkę mam tylko jedną... :)


Przypominam, że jeszcze są u mnie smoki! :)


Bardzo fajny dostałam kiedyś list ;) Z odliczoną kwotą za bransoletkę i kilka miłych słów :) Naprawdę ciepło się robi od takich wiadomości :)


A na koniec jeszcze fotka z ostatniej sesji zdjęciowej z The Mad Hatter Imaginaerium, którego można znaleźć na facebooku :) Zielona biżuteria roboty mojej oraz Turkusowej Taliany :) Oraz opaska, która już tu kiedyś wystąpiła :)

Zielony naszyjnik jest do sprzedania! :))


A u mnie na fanpage'u świąteczne rozdawajki, bonusy i inne takie takie- dzisiaj część pierwsza- darmowa wysyłka :)

2 komentarze:

  1. Jakie cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna bransoletka! ^^ Jak ja bym chciała mieć taką smykałkę do tego wszystkiego jak Ty. :D
    Wystarczy kilka miłych słów, a człowiekowi robi się już cieplej na sercu. :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń