środa, 11 sierpnia 2010

mapka

mam nadzieje że jeszcze zmieściłam się w czasie, uff....

wyzwanie z mapką #15 w piaskownicy


ale mam nadzieje że jeszcze zmieściłam się w czasie, uff....

scrap musial być kolorowy. no po prostu musiał. zdjecie mi jakoś do tego pasowało. mialam potrzebę wyżyć się kolorystycznie, a na poprzednie wyzwanie się nie zdążyłam załapać bo wróciłam dopiero 3 dni temu. i te pierońskie remonty ledwo pozwoliły mi wyrobić się na to. zwariować idzie.

format 30x30, nie pamietam jaki/czyj to papier.

:)

troche szczegółów dla ciekawskich:



3 komentarze:

  1. bardzo udana pracka :) a napisik... doskonały :)
    miło było Cię gościc na blogu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny scrap, zieleń to jeden z moich ulubionych kolorów, więc od razu wpadł mi w oko:))

    OdpowiedzUsuń